maanantai 1. heinäkuuta 2013

Pizzaperjantai


Vähän myöhässä perjantaista, you say? Oltiin ison pizzan äärellä ja mä jostain ihmeen syystä jaksoin ja helposti meni toi koko pizza! Siis mitä ihmettä. Ja meni vielä kepeesti alas, ei ollu mikää tajuton nälkä ja en ees täyttyny eka siitä pizzasta ja söin sitä vaan ihan antaumuksella. Enkä edes pahemmin pidä pizzasta. Enkä oluesta. Mikä meni vikaan?
Toi yöllinen matkailu overgroundilla oli ihan tajuttoman pelottavaa. Kukaan ei kuitenkaan puhunut mulle, tullut lähelle tai käynyt käsiksi eikä edes ryöstetty. Selvisin! Mun hiukset ei selvinny, sillä god mä vihaan tätä säätä.
Nyt on jo viikko numero kolme menossa, kyllä aika rientää ja tähän paikkaan pikkuhiljaa rakastuu. Oh yes.

Sekä ihanaa helmikuuta

2 kommenttia:

  1. WHAT kolmas viikko?!?!?!!! ps meil tääl hyvinkääl on heinäkuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nähtävästi ajattelin toivottaa jo etukäteen, enhän mä sanonu, että nyt on helmikuu! :-D Jouluja myös.

      Poista