sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

I am alive, thank God

Eilen tosiaan olin siellä Electric daisy carnivalissa ja ei ihan putkeen menny. Eli päästiin alueelle ja oli mahtava fiils ja ostettiin sitten parit somersbyt siellä ja myöhemmin vielä viiniä vähän. Ehdin nämä kolme juomaa parissa tunnissa juomaan jonka jälkeen loppuu muistikuvat 5-6 tunnin ajaksi. Seuraavan kerran muistikuvat on festarialueen ensiavusta ja tunnelmat ihan älyttömän sekavat. En silloin tiennyt yhtään mitä oli tapahtunut tai minne päin pitäs lähteä, yksin kun olin enää liikenteessä. Onnistuin kuitenkin löytämään bussipysäkin josta pääsin lähemmäs keskustaa, kiitos siis jollekin ylemmälle taholle joka anto mun löytää sen. Sieltä sitten löysin taas uuden bussipysäkin jolla pääsin oxford circukselle josta tiesin mikä bussi mun pitää ottaa, että pääsen kotiin. Nukahdin tähän viimeseen bussiin ja heräsin just ennen päätepysäkkiä, eli ohi oltiin menty. Onneksi tiesin missä olin ja millä bussilla pääsen sieltä kotiin. Ja pääsin kuin pääsinkin neljän aikaan kotiin. Oon siis sellaset kolme tuntia matkustanu, eli yli puolet pidempään mitä matkassa normaalisti menis... No mut pää-asia oli se, että pääsin perille.
Matkalla ehdin miettiä, että mitä oikein kävi, ja miksi en muista mitään ja päädyin siihen, että varmaan tyrmäystippoja on lasiin pistetty. Ei ihminen kolmesta juomasta voi mennä noin sekaisin ja menettää muistiaan.
Tänään on ollu ihan kamala olo, ja kello on nyt kaheksan illalla ja edelleen oksettaa niin vietävästi, koko kroppa tärisee kokoajan, sydän lyö ihan mieletöntä tahtia kokoajan ja on vaan niin voimaton olo. Ei tätä vaan käsitä. Tuun varmaan olee niin varovainen juomien kans tästä lähtien ja myös kaverie juomista.
Mitään multa ei oo viety, rahat, matkakortti, avaimet ja kaikki on tallessa ja minkään näkösiä ruhjeita ei oo missään, joten mitään pahempaa ei käyny onneks. On se silti ku ei muista noin pitkältä ajanjaksolta mitään, ei kukaan tiedä mitä on tapahtunu ja sit tää olotila on ihan hirveetä.

Joten ihan oikeesti kaikki, olkaa varovaisia niitten juomienne kanssa. Mitä vaan ja missä vaan voi tapahtua kamalia. Tollasii idiootteja on liikkeellä jotka haluu sekottaa ihmisen pään totaalisesti... Ihan Suomessakin näin voi helposti tapahtua, joten kattokaa omien juomienne sekä kaverien juomien perään.
Oon myös pahoillani jos tää teksti on osittain sekava, ei oikee päää osaa muodostaa fiksuja lauseita just nyt...

2 kommenttia:

  1. Hyi kamala :( Miä oon aina ihan vainoharhanen kaikkien juomien kanssa ja pelkään että joku törkkää jotain tippoja sekaan kun kattelen muualle. Mut hyvä ettei mitään vakavampaa käyny ja pääsit kunnossa kotiin saakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkuhiljaa mitä enemmän fyysinen olo alkaa paranee ni henkine alkaa voimaa huonommin. Mut eteenpäin jatketaan. Mulla on ollu kaikki maholliset suojeliat matkassa kyllä :-)

      Poista