keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

You can have whatever you like


"Sun poikaystävän pitäs ostaa sulle paljon jalokiviä kun sä oot jalokivi!" Nää tytöt myös ihan innoissaan etti tuolta luonnon historia museosta mulle vihkisormusta, sillä oon kuulemma niin vanha, että mun pitäs olla menossa jo kohta naimsiin. Ikäkriisi kasvaa tosiaan tässä nyt kun sanotaan, että "Sun pitäis mennä jo naimisiin kun sulla on poikaystävä ja alat olee jo niin vanha. Silti sä vaan oot täällä ja leikit meiän kanssa, pakoiletko sä aikuisuutta?" No tottavie pakoilen!
Nyt en oo asettumas hetkeen aloilleni, uutta host perhettä keväälle oon ruvennu jo kattelemaan sekä juttelemaan parin kanssa... Ens keväänä kutsuu siis ehkäpä Italia tai Espanja. Maa voi muttua, sillä haaveissa ois muuttaa esim. Balille hetkeks. Ens keväänä ois tarkotus olla vaan 1-2kk reissussa ja kattoo jos syksyks irtoo opiskelupaikkaa. Jos ei, ois ehkä mahollisuus tulla tänne 10vk tai vuodeks. Haluisin tosin jotai muutaku Lontoota silloin, joten en tiiä mihin tää nokka kääntyy. 
Sen reilireissunkin haluan tehdä kullan kanssa. Siitä oon haaveillu jo pitkään.
 Maailmanvallotus ei tuu loppumaan vielä aikoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti