torstai 15. elokuuta 2013

See the difference?


Saa ihan huvikseen arvata missä vaiheessa kuva on otettu Suomesta... Mutta mieliala ei ihan menny kuvan mukaisesti. Pääsin kotiin ja mietin etten halua viettää iltaani kotona kyhjöttäen, ja kello oli vasta "omassa ajassaan" kahdeksan. No mietin, että mäkistä löytää aina jonkun tutun ja sinne mennessä oli vaan vanhoja ihania työkavereita töissä ♥. Puolitoista tuntia sen jälkeen kun olen Suomessa, olen entisellä työpaikallani. Hups...
Soittelin myös yhdelle ystävälleni, onko hän kotona ja ei ole mitään tähdellisempää tekemistä eipä onneksi ollut ja käväisin siellä ilta teellä. Kuulin kivat työpaikkajuorut ja uusimmat käänteet Hyvinkäältä. Eipä täällä mikään ole muuttunut parissa kuukaudessa, kaikki rullaa ihan samalla lailla kuin ennenkin.
Ajatukset katkeaa kokoajan ja olen aikas onnellinen kun tänne pääsin tulemaan. Ei sillä, että olisin vielä valmis Lontoosta luopumaan. On vain kiva nähdä, että kaikki on ennallaan.

Aamuksi on myös nyt ruisleipää, raejuustoa ja oltermannia ♥!

6 kommenttia:

  1. Raejuusto... Anna mun itkeä :D Mä en ole tähän mennessä löytänyt yhtään kelvollista maitotuotetta kiinasta! Siis seriously kaikki on niin törkeän pahaa ettei tosikaan. Ja täynnä sokeria.

    Vautsi. Mä en kyllä osaa ajatella yhtään mitä tapahtuisi jos mut lätkäistäisiin nyt Suomeen. Istuisin varmaan vaan omassa huoneessa ja mättäisin kitaani kaikkea mahdollista riisiä lukuunottamatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Englannissakin niin pahaa raejuustoa ettei tosikaan! Sellasta ihme mössöä, ja en tykkää.
      No mullaki tää tuli niin äkkiä! Koska vajaa kaks päivää sen jälkee ku olin lennot varannu ni olin jo matkalla lentokentälle. Oli kyl outoa saapua omaan tyhjään kämppään. Tänää aamulla oonki mm. juonu mun omasta kahvinkeittimestä täydellistä kahvia, syöny sitä raejuustoa ja maannu omassa sängyssä onnellisena tässä kummallisessa hiljaisuudessa. :-)

      Poista
  2. Hihihiii voi vitsit! Pitää tehä joku päivä nyt jotain vielä ku oot tääl, esim haaveilin peli-illasta jo viikonloppun:--) tervetuloa takas (käymään)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oonhan mä täälä vielä reilun viikon, joten mulla on aikaa♥! Alias ois kyl huippu... :-D yllätti varmaan tää pelivaihtoehto

      Poista
  3. Anonyymi9/15/2013

    Mulla on ikävä sun postauksia...... :D

    VastaaPoista