torstai 8. elokuuta 2013

Jos jotain on ikävä, niin tätä


Leffa-iltoja! Jonku sarjan 39 jaksoo putkeen kattomista! Viime viikon perjantina sille, että tää blogi on hyvin ajantasalla vois antaa tähän väliin pienet vietettiin Leenan kanssa tällänen ihana perus leffa-ilta ja katottiin Taken. Ihan jeez leffa. Itseasias aiemmin samana päivänä käytiin vähän Harrodsilla, ja ku toi Letukka on lähössä ens viikolla niin se sitten rupes tuhlailee ylppärirahojaan, joten toinen meistä lähti sieltä muutaman merkkituotteen kanssa. Pitää muuten palata sinne hakemaan sellasia "jokamaun rakeita", eli sellasia jelly beans hyytelö pavut en kestäää :--D tyyppisiä karkkeija joita on saman värin sisällä kahta eri makua, esim. mustikka ja hammastahna tai räkä ja omena. Mä ainaki oon ihan innoissani niistä, mun sisäinen lapsi pääsee taas valloilleen!
Leffa-iltana päätettiin iskeä kunnon mätöt massuun. Onneks jaksoin jopa kaks palaa mun pizzasta. Tai sit mun pää sano et oon mukamas täynnä, että voin syödä minikääretorttuja jotka on päälystetty suklaalla. Tai kaikki kukkakaalit. Kukkakaali dipattuna hummukseen on mun uus rakkaus, ehkä se on ihan hyvä rakkaus. Vihdoinkin löysin myös täältä hyviä sipsejä! En tosin tiedä onko se aihe jota pitää juhlia kovinkaan paljon.
Salikortinkin sain tossa just hommattua ja nyt pitkästä aikaa kulkee niin hyvin ja joka salin jälkeen kunnon smaili päällä ku käppäilee junalle päin. Vaikka tänäänki vetäsin HIIT:in ja kunnon tappovatsatreenin ni mä vaa hymyilin siel salilla ja kaikki varmaa katto muo kun hullua. No no can do, life is gooood!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti