maanantai 5. elokuuta 2013

Hei, vettä!


Lontoossa satoi viime viikolla. Ei ihmeellistä sinänsä, mutta se oli toinen kerta kun täällä ollessani saatiin sadetta. Joutui myöskin takin kaivamaan useana aamupäivänä päälle kun lämpötila oli "vain" 20-25 astetta. Iltapäivällä sitten kohosi abaut joka päivä 31-36 asteeseen eli lämpöä riittää. Hyvä asia se vaan on, tää on ihanaa kun on kuuma ulkona.
Kuvista sen verran, ettäettä:
1. Pääsin vihdoinkin istumaan kaksikerroksisen bussin toiseen kerrokseen ja eteen! Eihän tässä kauaa mennyt.
2. haluan noista popoista noi valkoset vaaleenpunasilla kukilla, eli oon varmaan menettäny järkeni.
3. Noi keksikasat, omnomnomnom
4&5. Oli kaunis auringon paisteella ja sateella, ihana kävelykatu vieressä ja elämä hymyili
6. Löysin mun kämpän. Toi on niin nätti talo, ihan sairaan kokonen (kun nää talot jatkuu pitkälle taaksepäin), iso piha, ei kenenkään seinää ihan vieressä ja ihan varmasti tossa toisen kerroksen ikkunan alla on sellanen iso ikkunalautatsydeemi johon voi mennä istumaan sateisena päivänä teemukin, viltin ja kirjan kanssa. Mun unelmakämppä siis löyty, nyt pitää vaan ettiä joku joka maksaa.

Joka kerta kun täällä pimenee ja synkkenee ja alkaa sataa vettä, olen ihan varma, että se kesä oli siinä. Olen aivan varma, että nyt alko ne järkyttävät syyssateet ja voi sanoo hyvästit piknikeille ja sandaaleille. Tano, kerran täällä oli sellanen päivä ja olin jo asiasta varma. Mutta eeei! Nyt taas sataa vettä kun viimestä päivää, ja fiilikset samat kun ekan sateen aikana.
Täällä tosin jaksaa toistaiseksi nauttia siitä sateesta, koska jotenkin nyt Lontoo tuntuu Lontoolta kun sataa. Ja sateenvarjot sekä huippu julkinen liikenne on keksitty, joten ei siellä sateessa kärvistellä tarvitse. Katotaan uudestaa esim. kuukauden päästä mitä mieltä oon enää silloin tästä sateesta. Kiroon sen jonnekin todella syvälle jo ihan sen takia, että hiukset ei pysy mitenkään ja sukat kastuu koska en kuitenkaan omista Huntereita.
Dandandan, oon nauttinu muutenki vedestä tässä nyt ihan kiitettävästi. Terveisin, istuin tänään kaksi tuntia kylvyssä.

4 kommenttia:

  1. Alan oikeesti itkee ku katon näitä sun laittamia kuvia! Pari vuotta sitten olin lontoossa ja nää kuvat tuo niin muistoja mieleen ja alan kerta kerralta vaan haluumaan tonne takas. Onneks löysin tän blogin huh:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! :-) On tää kyllä joo todella ihana kaupunki ja varmaan sydän tänne aina haluu takasin. No tervetuloa tänne blogin puolelle sinullekin :-)

      Poista
  2. Eikä mitä kenkiä! Siis ihan tajuttoman ihania! Varmasti ostaisin just noi sun havittelemat valkoset kukkaprintillä :D

    Oi että mä kaipaisin tänne sadetta. Sellaista mikä oikeesti viientäisi! Vaikka täällä oli ukkosta silloin pari päivää sitten ni ei tää ilmasto muuttunut yhtään mihinkään suuntaan. Oon melkein varma että jos olisin mennyt ulos se vesi olisi ollut jotain 80 asteista kiehuvaa happoa :D Nojoo, pitäisihän siitä lämmöstä nauttia, mutta olisi aina niin paljo kivempaa mennä ulos jos tietäisi ettei sula ensimmäisen korttelin jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä nätit :-)! Nojoo, uskon että siellä päin maailmaa alkaa toi kuumuus pikkuhiljaa tukahduttamaan. No eiköhän siihen edes vähän totu niin voi jopa kävellä lähikauppaan ja takas kuolematta nestehukkaan ja haihtumatta ilmaan ;-)

      Poista