keskiviikko 7. elokuuta 2013

Day 52


First of all, hyvin siistityt kynsinauhat nainen! Mutta jos niihin ei keskity, on noi niin lempparikynnet tähän mennessä kun voi olla. Harmi ettei saanut kunnollista kuvaa värien osalta, sillä toi valkonen on sellanen hopeenhohtava valkonen ja toi vaaleenpunanen oikeen babyvaaleenpunanen. No, kaikkea ei voi aina saada. Kaiken lisäks, noi nakkisormet on kyllä todella kauniit, mutta minkäs sille mahtaa.
Toisekseen, vaikka mun blogger tai bloglovin tai mikään muukaan ei näytä 20 000 lukijaa päivässä niin on ihanaa kun usein löytyy kommenttia tuolta kommenttilootasta. Thänks dudet ja dudettaret.
Sitten kolmas asia, on se, että on ihan mahtavaa kun täältä löytyy lapsillekin niin paljon ohjelmaa myös ilmaiseksi. Esimerkiksi tossa meiän viereisessä puistossa käväsee toi taikuri aina välillä, ja oli ihan hauska. Huomas kuinka se tekee sitä kyllä ihan lapsille, otti joka temppuun lapset mukaan todella hyvin, kävi yleisön joukossa, kyseli kauheesti kysymyksiä lapsilta eli ihan mahtavaa! Yks mun hostlapsista pääskin sinne lavalle avustamaan yhessä tempussa ja oli ihan innoissaan siitä, ja jaksoi puhua siitä kokoajan jälkeenpäin kaikille jotka halusivat tai eivät halunneet kuunnella.
Vielä yks juttu, mihin ihmeeseen tää aika katoo? Oon ollu täällä yli 50 päivää jo ja ens viikolla tulee kuluneeks 1/4 mun ajasta täällä ja mä panikoin etten oo tehny yhtään mitään. En oo käyny oikee missään turistikohteissa tai leikkiny kunnon turistia ja ottanu kuvia jossa mun kanssa näkyy Big Ben. Kohta iskee armoton paniikki. Tai viimestään vuoden vaihteessa, johon nyt kyllä tuntuu olevan aikaa.
Nytkin elokuuta mennyt jo viikko, että mitä!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti