sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Shopping is cheaper than a psychiatrist



Eilen kävin tosiaan Oxford Streetillä vähän terapioimassa agressioitani, auttoiko? Auttoi. Mukaan lähti vähän vaikka ja mitä. En ees muista koska viimeks oisin shoppaillu tolla tolla tavalla. Ihmisiä (kuten eilen sanoin) oli ihan älyttömästi ja kuvia ei siellä oikein saanut otettua väenpaljouden takia.
Mulla oli muuten kauheet kriiseilyt sen kanssa, että minkä tyyppisen matkustuskortin otan ja mitä kannattaa ottaa siihen ja mikä se nyt on ja minne ja paniikki päällä. Mistään en tuntunut löytävän kunnon tietopakettia ja en ymmärtänyt ja olin ihan pihalla, joten ajattelin tehdä tänne siitä tietopläjäyksen, että joku yhtä tietämätön kuin minä osaa myöhemmin sitten. Kuitenkin hoidin homman ja nyt on oyster card lompakossa odottamassa käyttöä.
Tänään nään muutaman muun au pairin, ja suunta on pian jälleen Oxford Streettiä kohti. Sekä uusia tuttavuuksia! Näitä henkilöitä en ole koskaan tavannut, mutta uskon, että hauska reissu on tiedossa :-)!
Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin!

4 kommenttia:

  1. Mun täytyy nyt tännekki kommata, että mä olen tajuttomat tajuttoman TAJUTTOMAN kateellinen sulle tällä hetkellä!! Rrrrrrakastan Lontoota, oon käyny siä kaks kertaa, just about viikko sit palasin toiselta reissultani :D Niin että oot aika hiton onnekas :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tää kyllä ihana kaupunki :--)! Kyllä täällä aikaa viettää!

      Poista
  2. Oi, Lontoo on maailman ihanin paikka! Huippu kuvia ja oot kauniskin, clickkkk sait uuden lukijan! ;)

    http://anna-secrets.blogspot.ru/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, täällähän ihan punastuu! :-)

      Poista