keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Täydellinen huulipuna, vihdoinkin!



Mä löysin sen! Tumman burgundy huulipuna joka on täydellinen syksyyn, hmm kelpaa! Oon kolunnu niin monet huulipunahyllyt ettien tätä väriä ja oolalaa se löyty, vihdoinkin. Etin tollasta jo viime syksynä ja nyt se löyty revlonilta, sävy numero 477 ja nimenä Black Cherry. Oon myös huomannu, että joka kerta kun tota huulipunaa laittaa, päivä muuttuu aina paljon paremmaks. Sen kanssa arki muuttuu harmaasta vähän paremmaks ja tuo juhlallisuutta mun elämään. Oon myös ottanu askeleita ulos täältä laatikosta pääni sisällä, ettei muka vois käyttää huulipunaa arkena. Tottakai voi, miks ei vois? Ja todellakin pitää. "Live everyday like it is your birthday" eli mä juhlin joka päivä itseäni. Hyvä Jewe!
 Toi eka kuva on ehkä vähän liian kirsikkaisen värinen, tummempi se kyllä on. Enemmän tota tokaa kuvaa, mut luonnonvalossa kuvaaminen vääristi sen värin kameralla vähän erilaiseks.
Täällä myös reilu kuukaus sitten rakastuttiin hirveesti kivoihin leopardikuosisiin juttuihin. Ja pakkomielle ei loppunu ennenku sain jotain leopardia ostettua, toi söpö rusetti on vaan niin ihana nutturoihin. Ja sopii tohon huulipunaan. Eh, en vaan kyllä keksi milloin tota huulipunaa ei vois käyttää.
Tuli nyt vähän epätyypillisempää tekstiä, oli mun pakko pistää tänne jotain näin pinnallista ettei mee ihan vuodatukseks tää koko blogi. Tää oli kyllä kuitenki rakkausvuodatus tolle huulipunalle. Älä ikinä lopu ja häivy elämästäni

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon täydellisen huulipunan vuoksi :D Itse olen etsinyt viime syksystä asti. Se ihan täydellinen ei ole löytynyt, mutta ostin eilen kuitenkin korvaavan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hah, mäki noita korvaavia ostelen ja sitte ne jää kuitenki käyttämättä. Huomasin mittäi just et lähin tänne yhen huulirasvan kanssa, nyt mul on kaheksan erilaista huulipunaa/värillistä huulirasvaa... :-D

      Poista