lauantai 19. lokakuuta 2013

Onnellisuus


Mä en voi lopettaa hymyilemästä! Mä olen onnellinen niinkin mitättömistä asioista tällä hetkellä. Jokainen asia saa mut suunnilleen hymyilemään.

♥ kynttilöillä valaistussa keittiössä kokkaaminen
♥ vaaleanpunainen pipo, kalenteri, puhelin, geelikynät ja kuullokkeet
♥ omalta soittolistalta hyvän biisin tuleminen eli abaut joka kerta ku uus biisi lähtee...
kun Iris kertoi kuinka Jeesus on hänelle tärkeä ihminen ja kuinka ei ole allerginen millekkään koska on kristitty
♥ uuden suihkusaippuan tuoksu
♥ kun joku linkittää mulle biisin josta tuli minä mieleen tai kun joku jaksaa kysellä kuulumisia
♥ se rakas ihana huulipuna
♥ yhtä riemuvapaasti hymyilevät ihmiset kuin minä
♥ kaunis auringonlasku
♥ kissan kehrääminen sylissä
♥ hyvän yön & hyvän huomenen viestit muille/muilta
♥ hyvä kuppi kahvia
♥ se että voin olla täysin oma itseni
♥ kun vastaantulia vastaa hymyyn
♥ hyvän kirjan lukeminen tai hyvän lokuvan katsominen
♥ tiistai-aamut, edellisenä päivänä on käynyt siivooja ja lapset ei oo ehtiny sotkea, saan olla rauhassa aamulla ja katsoa how i met your motherin uusimman jakson ja syödä hyvää aamupalaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti