keskiviikko 23. lokakuuta 2013

aamu alko hyvällä viestillä!


Nimittäin saan ehkä mun Leenan tänne takasin! Viimesiä pikkujuttuja vaille päätetty... Toivotaan vaan ettei mikään mee nyt tän jutun kanssa pieleen. Saisin mun luottoleenan takas ♥!
Mä vietän täällä lomaa ja oon tän alkuviikon pyhittäny aika kovasti makaamiselle ja nukkumiselle ja syömiselle. Eilen illalla kävin Thor world premierissä ja tajusin kui paljo haluunkaan Hunger Gamesin world premiereen. Oli tuhottomasti ihmisiä, näin One Directionin kiva sisäinen hysteerinen teinityttö heräs siin vaiheessa... siinä kymmenen metrin päässä. Onneks olin niin onnekas, että kamerasta loppu akku. JES! Ehkä sit pitää mennä siihen HG premieree ni saa jotai kuviaki. Puhelimen kamera onki taas niin huono että sillä ei ois saanu hyvää kuvaa vaikka Chris Hemsworth ois tullu suoraan mun naaman eteen. Ainii siinähän se oli! On kyllä niin komee mies niin komee mies.
Kotiin päästyäni päätin lähtee kauppaan hakee viiniä shh ja matkalla puhelin tippu taskussa olevan reiän kautta vesilätäkköön ja levis sinne oikee kunnolla. Ehkä mul on vaa liia hyvä elämä et välillä se elämä ajattelee sanoo mulle "herää pahvi, kyl sulle tapahtuu huonoiki asioia". Sori elämä, puhelin toimii ainakin toistaseks ja mul on edellee boss life.

4 kommenttia:

  1. Joku Chris Hemsworth, kuka nyt sellasen livenä haluis nähdä? En minä ainakaan. Oikeasti vuodatan ehkä elämäni suurimpia katkeruuden kyyneliä. MIKSI OI MIKSI? Ihan multisupervarmasti aion vielä matkata jonnekin world premiereen tota miestä katsomaan. Tsiisus miten voi ihminen olla kateellinen siitä että joku näki jonkun tyypin :D

    Noi on kyllä niin mahtihetkiä kun jotain huonoa tapahtuu ja oikeesti miettii että ehkä tää tapahtuu vaan siksi että elämä olis vähän kurjempaa. Mutta samanlainen fuck you -asenne on mullakin. Ei mun maailmaa ihan pikkujutut kaada eikä kyllä isommatkaan koska on se elämä vaan niin siistiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, muo vaan harmittaa toi kameran kohtalo :-(! No se Chris on ikuisesti mun verkkokalvolla. Jos haluut nähä sen ni ootat tosiaan vaan jotai uutta leffaa ja meet sit premieree tai sit vaa rupeet stalkkaa sitä.

      Todellaki, elämälle isot aplodit!

      Poista
  2. Costa Coffee <3
    Mä olin ihan innoissani kun näin Cecilia Samartinin :) Se oli Helsingissä Kirjasto 10:ssa, sain nimmarin!!!!!!! OMG!!!! <3 <3 <3
    Cecilia Samartin on yks mun lempikirjailijoista, joten siks tää oli niin ihanaa :D
    Käytiin Oslossa kuninkaanlinnan pihalla mun perheen kaa ja bongattiin sieltä Haakon, joka tuli autolla ja livahti nopeesti sisälle. Ei ehitty ottaa ees kuvaa :( Haakon on ihan sika hyvän näkönen mies ;) Eniten maailmassa haluisin kyl tavata Eddie Redmaynen, Johnny Deppin ja Ezra Millerin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä kun tapaa jonkun jota oikeesti ihailee, jos vielä pääsee vaihtamaan muutaman sanan niin niin upeeta! Itelläki sellane pikku lista ketä haluis tavata ja toi Deppi nyt on ihan satavarmana sillä listalla :-)
      Btw, ihana tollanen höpöttelykommentti ♥

      Poista