tiistai 24. syyskuuta 2013

Heimoimoro

Oon nyt vähintään kymmenen kertaa alottanu uudestaan ja uudestaan jonkun postauksen kirjottamista ja joka kerta se tuntuu vaikeammalta. En halua, että tää jää tähän. Mulla on paljon asiaa, paljon kuvia, paljon syvällisempiäkin juttuja pohdittavaks täällä. Ja mä haluisin kertoo kauheesti kaikkea, mutta pää vaan iskee tyhjää. Sanat ei vaan tuu tekstiks vaikka kuinka haluais. Eli ehkä mä alotan taas jostain kevyestä taas ja pohdiskelen vasta myöhemmin.
Alotetaan vaikka tänään kuvista jotka on otettu jo ikuisuuksia sitten. Nimittäin kun oltiin näitten lasten mummolassa vähän kauempana Lontoosta, pikkukylässä nimeltä Tisbury.

Ihan mieletön paikka ol toi talo. Sellanen pieni viiden kylpyhuoneen kämppä, pihalta löyty uima-allasta, trampoliinia, puutarhaa, salaisia polkuja, kasvimaata, terassia, ojia ja onkaloita, puumajaa ja ihan mielettömän kokosia (kyllä, MONTA!) nurmi-alueita. Olin niin haltioissani tosta koko paikasta, että ei mitään rajaa! Mietin vaan, että kuinka siistiä ois omistaa tommonen kesäkämppänä :-D. Kaverien kanssa vuokrata tollane pariks viikoks ja vaan loikoilla siellä. Ihan mieletöntä.
Tosta mestasta tuli kyllä mieleen ihan Emmerdale ku sinne ajettiin. Oli niin kaunis kylä ja mahtavat portit sinne ja upeita taloja muutenkin. :-)

Koklailin myös vähä erilaisia kuvien muokkaustapoja, toivottavasti nappaa!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi9/24/2013

    Aivan mahtavia kuvia, tosi hienon näkönen paikka! Ja tosi kiva ko tuli sulta postaus pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja toi paikka tosiaan oli niin upee, kuviin puoliikaan siitä tunnelmasta ei saa vangittua. Ihanaa, että joku on kaipaillut. :-)

      Poista
    2. Ihania kuvia :)
      Mä oon ihan hulluina noihin englantilaisiin pikkukyliin, omat lempparini ovat Chawton, Brockenhurst ja Marloborugh.

      Poista
    3. Kiitos! :-) Joo, täälläkin ois tavotteena vielä koittaa matkustella pienenpiin kyliin ja nähdä enemmänkin Englantia. Ja jos ei ehdi, on ainakin hyvä syy palata tähän kauniiseen maahan.

      Poista