tiistai 29. lokakuuta 2013

Isä olen täällä maailman toisella puolen

ja laulan pappadadudapappapaduudadappa äitä älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen ja laulan pappadadudapappapaduudadappa

Salla käväs täällä lontoossa tossa vimeviikolla ja tuli tehtyy taas turistikierrosta... Okei en mä pahemmin niit oo kierrelly, tulee vaan ohi ain käveltyy. Ja nää kuvat on siis siltä turistireissulta!
Oon nyt kaks päivää tehny taas töitä sillee 12-13h mut onneks suurimmaks osaks ton helpoimman lapsen kanssa, eli Iriksen. Tänään se rakastu meiä Suomen Robiniin ja laulaa tääl vaan boom kah boom boom kah ja tanssii villisti. Sekä jakeli pusui mun koneelle koko biisin ajan ku youtubesta sitä soitin. Oli ihan hupaisaa, sekä Iris nauro joillekki suomenkielisille sanoille. Tai sit se vaa punasteli Robinille...
Leenaki tulee tänne jo ens viikon keskiviikkona ja mun ja Saran tän hetkine suunnitelma ois lähtee Dameihi ensviikonlopuks, saa nähä päästäänkö ikin lähtee sinne asti. Jos ei ni johonki muualle ainakin. Nyt on nimittäin halloween viikko ja samasen Saran synttäriviikonloppu! Whoo, toivon että peruukki jonka tilasin tänää tulis ajoissa... Oon aina ihan ajantasalla tän kaiken hommaamisen kanssa! Viimetingansankari

NII! Huomasin tos pari viikkoo sit et toi Haloo Helsingin video on kuvattu täältä!!

2 kommenttia:

  1. Moikka! Oon lukenut sun blogia jo jonkun aikaa ja pidän siittä todella paljon! Sulla on tosi hyviä ja mielenkiintoisia kuvia ja tykkään itsekin Lontoosta :) Haastoin sut blogihaasteessani ja toivon ettei se haitannut :)

    http://iwakeuptoyoursunset.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovin! :-) ihanaa että siellä ilmottautu joku lukija. Valitettavasti oon jo ton haasteen tässä 4kk sisällä jo tehnyt ja en viitsisi sitä taas uusia.

      Poista